Čia galite užduoti Jums rūpimus klausimus.
Jeigu atsakymą norite gauti asmeniškai, būtinai tai nurodykite!
El. pašto adresas reikalingas tam, kad galėtume atsakyti į Jūsų klausimą asmeniškai.
Jūsų el. pašto adresas nebus skelbiamas.
Jūsų įrašai paskelbiami tik tada, kai juos peržvelgia Administracija!
Administracija pasilieka teisę įrašus redaguoti arba jų neskelbti.
310 įrašų.
Žydrūnas parašė: 2022-04-06 16:53
Garbė Jėzui Kristui,
Pastebėjau, kad svetainė "Klausk kunigo" nepasiekema. Ar galite pakomentuoti, ir kur kreiptis rūpimu klausimu kaip dėl nuodėmės "rajumas", kada nusidedame šia nuodėme.
Pastebėjau, kad svetainė "Klausk kunigo" nepasiekema. Ar galite pakomentuoti, ir kur kreiptis rūpimu klausimu kaip dėl nuodėmės "rajumas", kada nusidedame šia nuodėme.
Atsakė: Administracija
Garbė Jėzui Kristui!
Apie šią ir kitas nuodėmes bei kovą su jomis siūlome paskaityti knygoje "Aistros įveika askezės ir psichologijos metodais".
Pagarbiai
Sekretoriatas
Apie šią ir kitas nuodėmes bei kovą su jomis siūlome paskaityti knygoje "Aistros įveika askezės ir psichologijos metodais".
Pagarbiai
Sekretoriatas
Agnė parašė: 2022-03-18 21:32
Garbė Jėzui Kristui.
Neseniai susidomėjau pranašystės kortomis. Pradejau jomis praktikuoti. Sužinau daug dalykų ir tai man padeda sužinoti realia situacija. Galiu konkrečiai į šias situacijas melstis. Žinoma prie to privedė gyvenimas. Nes daug ko neina suprasti. Žinau, kad to bažnyčia netoleruoja. Ir man pačiai neramu. Žinau, kad darau negerai. Ir kiek daug būčiau kankinusi save ta nežinomybe. O dabar sužinau tiesa ir man ramu. Tik neramina Dievo požiūris į visa tai. Kaip rasti ramybe, ir išeiti iš šitos situacijos? Gal mane jau velnias apsėdo.
Neseniai susidomėjau pranašystės kortomis. Pradejau jomis praktikuoti. Sužinau daug dalykų ir tai man padeda sužinoti realia situacija. Galiu konkrečiai į šias situacijas melstis. Žinoma prie to privedė gyvenimas. Nes daug ko neina suprasti. Žinau, kad to bažnyčia netoleruoja. Ir man pačiai neramu. Žinau, kad darau negerai. Ir kiek daug būčiau kankinusi save ta nežinomybe. O dabar sužinau tiesa ir man ramu. Tik neramina Dievo požiūris į visa tai. Kaip rasti ramybe, ir išeiti iš šitos situacijos? Gal mane jau velnias apsėdo.
Atsakė: Administracija
Garbė Jėzui Kristui!
Bet koks būrimas kortomis yra blogis, prieštaraujantis Dievo garbei ir paniekinantis žmogaus orumą. O kai būrėjos kortomis (kaip priemone) praktikuoja magiją ir aiškiaregystę, ne tik manipuliuoja kliento lengvabūdiškumu, bet pritraukia ir piktųjų dvasių veikimą, kurios patiklų asmenį net savaip užvaldo ir pažeidžia jo psichiką. Beje, nuo šėtoniškų kerų kenčia ir pačios būrėjos. Žinau konkretų atvejį, kai būrėją apniko savižudiška manija ir, deja, ji pasikėsino į savo gyvybę…
Kadangi, pasak Katekizmo, „horoskopų patarimai, astrologija, būrimas iš rankos (chiromantija), pranašingų ženklų ir likimų aiškinimas, aiškiaregystė, mediumų paslaugos tik maskuoja norą valdyti laiką, istoriją, galiausiai ir žmones ir drauge padaro sau palankias paslaptingas jėgas“, kurias sieja su „tamsybių pasaulio valdovais“ (Ef 5, 12), todėl, kas naudojasi suvedžiotojų magiškomis „paslaugomis“, sunkiai nusideda.
Kyla mintis, kad kartais žmonėms Dievas leidžia tapti nepateisinamo krikščioniško mokymo pagrindų nežinojimo bei savo įnorių tenkinimo aukomis, kad vėliau, kai jie patirs išsilaisvinimo ramybę, galėtų ne tik, kai reikia, liudyti, ką jiems padarė Visagalis, bet, kad tai būtų ir gyvenimo pamoka, teikianti malonę tvirtai pasiryžti daugiau niekada neužsiiminėti jokia magiška veikla.
Todėl, kad žmogus būtų visiškai išlaisvintas iš būrimo kortomis kerų, atgautų vidinę ramybę bei gyvenimo džiaugsmą ir taptų tikru Jėzaus mokiniu bei praktikuojančiu kataliku, reikia kardinaliai pakeisti savo gyvenimo kryptį, tai yra visiškai atsižadėti pavojingų žaidimų su kortomis, jei įmanoma, tinkamai pasiruošus, atlikti sakramentinę išpažintį. Ji – svarbiausias egzorcizmas, per kurį tikrasis Egzorcistas Jėzus visiems laikams sutrauko visus nuodėmių raiščius ir išveda žmogų iš priplėkusių tamsybės landynių į Dievo vaikų laisvę. Taip pat svarbu, pavyzdžiui, savo parapijoje dalyvauti maldos grupelės veikloje; reguliariai melstis bei skaityti Šventąjį Raštą (su komentarais)… Jei, priėmus Susitaikymo sakramento malones, lieka tam tikri dvasiniai trukdžiai, tada dėl išlaisvinimo nuo visų varginimų liekanų galima kreiptis į tuos maldos užtarėjus, kurie turi dvasinę patirtį melstis išlaisvinimo maldomis. Kai jie pastebi, jog asmeniui reikia egzortų maldos, nukreipia pas kunigą egzorcistą.
Tad teišsipildo popiežiaus Pranciškaus žodžiai mūsų gyvenime: „Prašykime Viešpatį malonės rimtai žiūrėti į šituos dalykus. Viešpats nugalėjo velnią. Prašau, nesileiskime į derybas su velniu! Jis nori pas mus ateiti ir mus pasisavinti. Nejuokaukime. Būkime budrūs! Visada būkime su Jėzumi!“
Pagarbiai
kun. Vytenis Vaškelis
Bet koks būrimas kortomis yra blogis, prieštaraujantis Dievo garbei ir paniekinantis žmogaus orumą. O kai būrėjos kortomis (kaip priemone) praktikuoja magiją ir aiškiaregystę, ne tik manipuliuoja kliento lengvabūdiškumu, bet pritraukia ir piktųjų dvasių veikimą, kurios patiklų asmenį net savaip užvaldo ir pažeidžia jo psichiką. Beje, nuo šėtoniškų kerų kenčia ir pačios būrėjos. Žinau konkretų atvejį, kai būrėją apniko savižudiška manija ir, deja, ji pasikėsino į savo gyvybę…
Kadangi, pasak Katekizmo, „horoskopų patarimai, astrologija, būrimas iš rankos (chiromantija), pranašingų ženklų ir likimų aiškinimas, aiškiaregystė, mediumų paslaugos tik maskuoja norą valdyti laiką, istoriją, galiausiai ir žmones ir drauge padaro sau palankias paslaptingas jėgas“, kurias sieja su „tamsybių pasaulio valdovais“ (Ef 5, 12), todėl, kas naudojasi suvedžiotojų magiškomis „paslaugomis“, sunkiai nusideda.
Kyla mintis, kad kartais žmonėms Dievas leidžia tapti nepateisinamo krikščioniško mokymo pagrindų nežinojimo bei savo įnorių tenkinimo aukomis, kad vėliau, kai jie patirs išsilaisvinimo ramybę, galėtų ne tik, kai reikia, liudyti, ką jiems padarė Visagalis, bet, kad tai būtų ir gyvenimo pamoka, teikianti malonę tvirtai pasiryžti daugiau niekada neužsiiminėti jokia magiška veikla.
Todėl, kad žmogus būtų visiškai išlaisvintas iš būrimo kortomis kerų, atgautų vidinę ramybę bei gyvenimo džiaugsmą ir taptų tikru Jėzaus mokiniu bei praktikuojančiu kataliku, reikia kardinaliai pakeisti savo gyvenimo kryptį, tai yra visiškai atsižadėti pavojingų žaidimų su kortomis, jei įmanoma, tinkamai pasiruošus, atlikti sakramentinę išpažintį. Ji – svarbiausias egzorcizmas, per kurį tikrasis Egzorcistas Jėzus visiems laikams sutrauko visus nuodėmių raiščius ir išveda žmogų iš priplėkusių tamsybės landynių į Dievo vaikų laisvę. Taip pat svarbu, pavyzdžiui, savo parapijoje dalyvauti maldos grupelės veikloje; reguliariai melstis bei skaityti Šventąjį Raštą (su komentarais)… Jei, priėmus Susitaikymo sakramento malones, lieka tam tikri dvasiniai trukdžiai, tada dėl išlaisvinimo nuo visų varginimų liekanų galima kreiptis į tuos maldos užtarėjus, kurie turi dvasinę patirtį melstis išlaisvinimo maldomis. Kai jie pastebi, jog asmeniui reikia egzortų maldos, nukreipia pas kunigą egzorcistą.
Tad teišsipildo popiežiaus Pranciškaus žodžiai mūsų gyvenime: „Prašykime Viešpatį malonės rimtai žiūrėti į šituos dalykus. Viešpats nugalėjo velnią. Prašau, nesileiskime į derybas su velniu! Jis nori pas mus ateiti ir mus pasisavinti. Nejuokaukime. Būkime budrūs! Visada būkime su Jėzumi!“
Pagarbiai
kun. Vytenis Vaškelis
anonimas parašė: 2022-01-29 11:49
Garbė Jėzui Kristui,
Esu skaičiusi, jog Dievas į šventumą veda per tarpininką – kunigą. Ar gali taip būti, kad Dievas į šventumą gali vesti per kunigo sakomus pamokslus ir nuotoliniu būdu, kai tokio vedimo maldoje yra prašoma, o ir tarp to, kas yra meldžiamasi maldoje ir tarp to, kas yra sakoma pamoksle yra tam tikras loginis ryšys. Ar tokio vedimo nepaisymas gali būti nuodėmė, o gal atvirkščiai to paisymas ir elgimasis pagal tai gali būti lengvatikystės nuodėmė?
Esu skaičiusi, jog Dievas į šventumą veda per tarpininką – kunigą. Ar gali taip būti, kad Dievas į šventumą gali vesti per kunigo sakomus pamokslus ir nuotoliniu būdu, kai tokio vedimo maldoje yra prašoma, o ir tarp to, kas yra meldžiamasi maldoje ir tarp to, kas yra sakoma pamoksle yra tam tikras loginis ryšys. Ar tokio vedimo nepaisymas gali būti nuodėmė, o gal atvirkščiai to paisymas ir elgimasis pagal tai gali būti lengvatikystės nuodėmė?
Atsakė: Administracija
Garbė Jėzui Kristui!
Kiekvienas kunigas, pasak Bažnyčios Magisteriumo, visada yra alter Christus, ir, vadovaujant Šventajai Dvasiai, pašauktas skelbti Dievo žodį bei jį liudyti asmeniniu gyvenimu. Todėl tam tikra prasme jis gali būti pavadintas ir tarpininku tarp žmonių bei Viešpaties…
Kai dvasininkas, pavyzdžiui, per homiliją skelbia Kristų, remdamasis Šventuoju Raštu bei Bažnyčios mokymu, ir stengiasi tobulinti savo dvasinio gyvenimo augimą Jame, jis savaip šventėja, nes iš tiesų siekia ne savo ego užgaidas tenkinti, o trokšta, kad jame gyventų visavaldis Dievo Sūnus (plg. Gal 2, 20). Tada ta malonės šviesa, kunigui besimeldžiant, per jo asmenį sklinda ir „nuotoliniu būdu“, tai yra, kai, pavyzdžiui, interneto ar radijo dėka transliuojamos šv. Mišios, ir jų aukojimo metu dvasininkas ir Gerosios Žinios skelbimu, ir savo pamaldumu artina tikinčiuosius prie Eucharistinio Jėzaus… O tai ir yra Eucharistijos šventimo dalyvių, Dievui Dvasiai padedant, vedimas į šventumo kelią, nes „Dievo valia – jūsų šventėjimas“(1 Tes 4, 3).
Kadangi tikėjimas (o vėliau ir jo darbai) kyla iš klausymo, kai skelbiamas Kristaus žodis, todėl tikintysis, siekiantis dvasinio gyvenimo pažangos, kai, pavyzdžiui, bažnyčioje kartais jam bus nuobodu klausytis pamokslo, vis tiek sutelks dėmesį į kalbėtoją ir pasistengs savo sielos labui prisitaikyti nors vieną kitą mintį. Tai – proto nuolankumas, stengiantis įsiklausyti, ką skelbia pamokslininkas, kad, išgirdus pamokančią mintį, ne tik protas, bet, anot Simone Veil, ir visa siela pamažu būtų patraukta į gėrį…
Taigi, kai tarp to, ko meldžiame ir tarp to, kas yra sakoma pamoksle yra tam tikras loginis ryšys, atitinkąs Dievo planus, belieka tarti: „Teprašo kunigai Šventosios Dvasios vedimo, kad jų skelbiamas Dievo žodis stipriau paliestų klausytojų bei skaitytojų širdis, alkstančias Jo artumo ir siekiančias Jo šventumo!“
Pagarbiai
kun. Vytenis Vaškelis
Kiekvienas kunigas, pasak Bažnyčios Magisteriumo, visada yra alter Christus, ir, vadovaujant Šventajai Dvasiai, pašauktas skelbti Dievo žodį bei jį liudyti asmeniniu gyvenimu. Todėl tam tikra prasme jis gali būti pavadintas ir tarpininku tarp žmonių bei Viešpaties…
Kai dvasininkas, pavyzdžiui, per homiliją skelbia Kristų, remdamasis Šventuoju Raštu bei Bažnyčios mokymu, ir stengiasi tobulinti savo dvasinio gyvenimo augimą Jame, jis savaip šventėja, nes iš tiesų siekia ne savo ego užgaidas tenkinti, o trokšta, kad jame gyventų visavaldis Dievo Sūnus (plg. Gal 2, 20). Tada ta malonės šviesa, kunigui besimeldžiant, per jo asmenį sklinda ir „nuotoliniu būdu“, tai yra, kai, pavyzdžiui, interneto ar radijo dėka transliuojamos šv. Mišios, ir jų aukojimo metu dvasininkas ir Gerosios Žinios skelbimu, ir savo pamaldumu artina tikinčiuosius prie Eucharistinio Jėzaus… O tai ir yra Eucharistijos šventimo dalyvių, Dievui Dvasiai padedant, vedimas į šventumo kelią, nes „Dievo valia – jūsų šventėjimas“(1 Tes 4, 3).
Kadangi tikėjimas (o vėliau ir jo darbai) kyla iš klausymo, kai skelbiamas Kristaus žodis, todėl tikintysis, siekiantis dvasinio gyvenimo pažangos, kai, pavyzdžiui, bažnyčioje kartais jam bus nuobodu klausytis pamokslo, vis tiek sutelks dėmesį į kalbėtoją ir pasistengs savo sielos labui prisitaikyti nors vieną kitą mintį. Tai – proto nuolankumas, stengiantis įsiklausyti, ką skelbia pamokslininkas, kad, išgirdus pamokančią mintį, ne tik protas, bet, anot Simone Veil, ir visa siela pamažu būtų patraukta į gėrį…
Taigi, kai tarp to, ko meldžiame ir tarp to, kas yra sakoma pamoksle yra tam tikras loginis ryšys, atitinkąs Dievo planus, belieka tarti: „Teprašo kunigai Šventosios Dvasios vedimo, kad jų skelbiamas Dievo žodis stipriau paliestų klausytojų bei skaitytojų širdis, alkstančias Jo artumo ir siekiančias Jo šventumo!“
Pagarbiai
kun. Vytenis Vaškelis
Virginija parašė: 2021-10-07 08:39
Laba diena.
Kaip galima atpažinti, kad tave apsėdo blogosios dvasios? Galite prasau pasakyti kaip daromas egzorcizmas? Kur kreiptis dėl egzorcizmo?
Kaip galima atpažinti, kad tave apsėdo blogosios dvasios? Galite prasau pasakyti kaip daromas egzorcizmas? Kur kreiptis dėl egzorcizmo?
Atsakė: Administracija
Sveiki,
į Jūsų klausimą neįmanoma atsakyti trumpai, todėl siūlome pirmiausia pasidomėti tuo, kas jau yra svetainėje egzorcistas.lt:
https://www.egzorcistas.lt/ivadas-i-egzorcizmu-apeigyna-1998/,
https://www.egzorcistas.lt/krikscioniskos-dvasines-kovos-pagrindai/ ir kt.
Čia rasite atsakymus į savo klausimus. Jeigu dar liks neaiškumų, parašykite konkrečiai.
Pagarbiai
Sekretoriatas
į Jūsų klausimą neįmanoma atsakyti trumpai, todėl siūlome pirmiausia pasidomėti tuo, kas jau yra svetainėje egzorcistas.lt:
https://www.egzorcistas.lt/ivadas-i-egzorcizmu-apeigyna-1998/,
https://www.egzorcistas.lt/krikscioniskos-dvasines-kovos-pagrindai/ ir kt.
Čia rasite atsakymus į savo klausimus. Jeigu dar liks neaiškumų, parašykite konkrečiai.
Pagarbiai
Sekretoriatas
Ruta parašė: 2021-07-09 22:28
Sveiki,
Norejau paklausti apie Pastarųjų Dienų Šventųjų Jėzaus Kristaus Bažnyčios atmaina. Neseinei su manimi susisieke ir pasiule pastudijioti biblija ir mormono knyga. Ar tai yra nepriesiska kataliku mokymui? Ir is viso kas tai yra ir ar verta tai pastudijuoti?
Dekoju
Norejau paklausti apie Pastarųjų Dienų Šventųjų Jėzaus Kristaus Bažnyčios atmaina. Neseinei su manimi susisieke ir pasiule pastudijioti biblija ir mormono knyga. Ar tai yra nepriesiska kataliku mokymui? Ir is viso kas tai yra ir ar verta tai pastudijuoti?
Dekoju
Atsakė: Administracija
Sveiki,
jeigu esate ir norite būti katalikė, nereikėtų su jais turėti reikalų ir skaityti jų siūlomų knygų. Tai viena iš daugybės protestantiškų atšakų. Katalikai pirmiausia turėtų gerai išstudijuoti Katalikų Bažnyčios katekizmą https://katekizmas.lt/
Taip pat siūlome peržiūrėti mokymus, pateikiamus https://zuvele.lt/
Pagarbiai
Sekretoriatas
jeigu esate ir norite būti katalikė, nereikėtų su jais turėti reikalų ir skaityti jų siūlomų knygų. Tai viena iš daugybės protestantiškų atšakų. Katalikai pirmiausia turėtų gerai išstudijuoti Katalikų Bažnyčios katekizmą https://katekizmas.lt/
Taip pat siūlome peržiūrėti mokymus, pateikiamus https://zuvele.lt/
Pagarbiai
Sekretoriatas
Lina parašė: 2021-06-21 01:19
Garbė Jėzui Kristui,
Ar tikinčiajam galima skaityti ir taikyti principus iš Joseph Murphy knygos "Jūsų pasąmonės galia"? Toje knygoje kalbama apie kasdienės maldos svarbą, dalinamasi citatomis iš Šventojo Rašto, pats Joseph Murphy buvo teologijos ir filosofijos mokslų daktaras. Tačiau jūsų klausimyne yra klausimas, ar teko susidurti su pozityvaus mąstymo, Joseph Murphy psichologija, todėl man kilo abejonių, kad šio autoriaus mokymais nevertėtų sekti.
Ačiū už jūsų atsakymą.
Ar tikinčiajam galima skaityti ir taikyti principus iš Joseph Murphy knygos "Jūsų pasąmonės galia"? Toje knygoje kalbama apie kasdienės maldos svarbą, dalinamasi citatomis iš Šventojo Rašto, pats Joseph Murphy buvo teologijos ir filosofijos mokslų daktaras. Tačiau jūsų klausimyne yra klausimas, ar teko susidurti su pozityvaus mąstymo, Joseph Murphy psichologija, todėl man kilo abejonių, kad šio autoriaus mokymais nevertėtų sekti.
Ačiū už jūsų atsakymą.
Atsakė: Administracija
Joseph Murphy ideologija – „pozityvus mąstymas“ kaip savęs išganymas
Joseph Murphy (1898-1981) – airis (mokęsis jėzuitų kolegijoje, ruošęsis kunigystei, vėliau tai palikęs, persikėlęs Į JAV), farmacininkas, psichologijos daktaras, 32 laipsnio masonas, steigėjas Dievo Mokslo Bažnyčios (The Church of Divine Science, eretiška induizmo pagrindu sekta), rašytojas ir knygų autorius. Murphy buvo labai pasinėręs į induizmą, keliavo į Indiją. Induizmo religijos pasaulėžiūra nuspalvinti jo ideologijos teiginiai. Murphy knygos aptaria žmogaus dvasinę plotmę (Naujojo Amžiaus – New Age perspektyvoje). Knygose jis daro aliuzijas į Šventojo Rašto citatas, tačiau jas aiškina savaip gnosticizmo/gnozės (krikščionybei priešinga erezija) ir magiško (magijos, okultizmo) mąstymo dvasioje. Murphy yra garsiausias „pozityvaus mąstymo“ ideologas. Jo svarbiausias kūrinys Pasąmonės galia (The Power of Your Subconscious Mind). Jis aiškina kaip daryti savo pasąmonei įtaką ir ją panaudoti savo tikslams. Jis naudojasi psichologijos terminija siekdamas religinių tikslų, tuo konkrečiai žmogų įvesdamas į gnozę ir magiją. Susiduriame su savotišku žmogaus pasąmonės sudievinimu. Autorius remiasi krikščioniškais tekstais (Biblija), tuo nerūpestingai suklaidindamas skaitytoją, kuris mano, kad susiduria su krikščioniška pasaulio vizija. Murphy teiginiuose apie pasąmonę susiduriame su maginiu antropocentriškumu. Jis kalbėdamas apie pasąmonę, ją kaip stabą sudievina. Jam pasąmonė yra tarsi Dievas. Savo knygoje jis pakeičia Dievo paveikslą (17 skyrius). Jis Dievą laiko šiapusiniu/natūraliu, o ne transcendentiniu. Jis manipuliuoja Dievo paveikslu. Susiduriame su profaniška Dievo paveikslo manipuliacija. Pagal jį Dievas arba gyvenimas neatsižvelgia į asmenį. Gyvenimas nieko neišskiria. Jis teigia, kad Gyvenimas arba Dievas susirūpins tavo planu, kai pasieksi harmoniją, vienybę, sveikatą ir džiaugsmą.
Žmogaus ligos, anot Murphy, kyla iš žmogaus negatyvaus, griaunančio mąstymo. Anot jo turi tikėti gailestingą Dievą, tuomet tavo pasąmonė tave apdovanos gėrybėmis (protestantiška teologija prosperity). Dievas arba gyvenimas nieko neteisia ir nebaudžia (Naujasis Testamentas moko, kad paskutinių laikų pabaigoje vyks Dievo teismas). Anot Murphy kaltės jausmas yra negatyvaus mąstymo pasekmė. Murphy neigia blogį, nuodėmę ir kaltę. Anor Murfhy gamtos jėgos yra natūralios (jis neigia demonų egzistavimą) Gėris ir blogis yra betarpiški žmogaus minties likučiai. Murphy Dievas yra vien tik gyvenimas. Jis paneigia Dievo teisingumą, Teismą, Jėzų Atpirkėją, Dievo įsakymus. Jo ideologijoje esantis turtų ir sėkmės kultas, kapitalizmo dvasios produktas yra nuodėmė prieš Šventąją Dvasią. Jo gnostinė savęs sudievinimo arba išganymo antropologija pašalina krikščionišką pasaulio viziją.
Gnostinis mąstymas aiškiai pateiktas jo knygoje „Būk savo paties gelbėtoju“. Knygoje susiduriame su gnostiniu ir maginiu mąstymu, kaip ir bet kuriame okultizme, kuriame intencionali manipuliacija atveria žmogų daugiau ar mažiau asmeniniam blogui, piktajai dvasiai.
Apibendrinant galėtume pasakyti, kad Murphy išeina iš Kristaus ir Bažnyčios mokymo ribų. Jo mokymas nekrikščioniškas, o gnostinis, maginis ir sinkretistinis New Age mokymas.
Kun. teol. dr. Kęstutis Dailydė
Joseph Murphy (1898-1981) – airis (mokęsis jėzuitų kolegijoje, ruošęsis kunigystei, vėliau tai palikęs, persikėlęs Į JAV), farmacininkas, psichologijos daktaras, 32 laipsnio masonas, steigėjas Dievo Mokslo Bažnyčios (The Church of Divine Science, eretiška induizmo pagrindu sekta), rašytojas ir knygų autorius. Murphy buvo labai pasinėręs į induizmą, keliavo į Indiją. Induizmo religijos pasaulėžiūra nuspalvinti jo ideologijos teiginiai. Murphy knygos aptaria žmogaus dvasinę plotmę (Naujojo Amžiaus – New Age perspektyvoje). Knygose jis daro aliuzijas į Šventojo Rašto citatas, tačiau jas aiškina savaip gnosticizmo/gnozės (krikščionybei priešinga erezija) ir magiško (magijos, okultizmo) mąstymo dvasioje. Murphy yra garsiausias „pozityvaus mąstymo“ ideologas. Jo svarbiausias kūrinys Pasąmonės galia (The Power of Your Subconscious Mind). Jis aiškina kaip daryti savo pasąmonei įtaką ir ją panaudoti savo tikslams. Jis naudojasi psichologijos terminija siekdamas religinių tikslų, tuo konkrečiai žmogų įvesdamas į gnozę ir magiją. Susiduriame su savotišku žmogaus pasąmonės sudievinimu. Autorius remiasi krikščioniškais tekstais (Biblija), tuo nerūpestingai suklaidindamas skaitytoją, kuris mano, kad susiduria su krikščioniška pasaulio vizija. Murphy teiginiuose apie pasąmonę susiduriame su maginiu antropocentriškumu. Jis kalbėdamas apie pasąmonę, ją kaip stabą sudievina. Jam pasąmonė yra tarsi Dievas. Savo knygoje jis pakeičia Dievo paveikslą (17 skyrius). Jis Dievą laiko šiapusiniu/natūraliu, o ne transcendentiniu. Jis manipuliuoja Dievo paveikslu. Susiduriame su profaniška Dievo paveikslo manipuliacija. Pagal jį Dievas arba gyvenimas neatsižvelgia į asmenį. Gyvenimas nieko neišskiria. Jis teigia, kad Gyvenimas arba Dievas susirūpins tavo planu, kai pasieksi harmoniją, vienybę, sveikatą ir džiaugsmą.
Žmogaus ligos, anot Murphy, kyla iš žmogaus negatyvaus, griaunančio mąstymo. Anot jo turi tikėti gailestingą Dievą, tuomet tavo pasąmonė tave apdovanos gėrybėmis (protestantiška teologija prosperity). Dievas arba gyvenimas nieko neteisia ir nebaudžia (Naujasis Testamentas moko, kad paskutinių laikų pabaigoje vyks Dievo teismas). Anot Murphy kaltės jausmas yra negatyvaus mąstymo pasekmė. Murphy neigia blogį, nuodėmę ir kaltę. Anor Murfhy gamtos jėgos yra natūralios (jis neigia demonų egzistavimą) Gėris ir blogis yra betarpiški žmogaus minties likučiai. Murphy Dievas yra vien tik gyvenimas. Jis paneigia Dievo teisingumą, Teismą, Jėzų Atpirkėją, Dievo įsakymus. Jo ideologijoje esantis turtų ir sėkmės kultas, kapitalizmo dvasios produktas yra nuodėmė prieš Šventąją Dvasią. Jo gnostinė savęs sudievinimo arba išganymo antropologija pašalina krikščionišką pasaulio viziją.
Gnostinis mąstymas aiškiai pateiktas jo knygoje „Būk savo paties gelbėtoju“. Knygoje susiduriame su gnostiniu ir maginiu mąstymu, kaip ir bet kuriame okultizme, kuriame intencionali manipuliacija atveria žmogų daugiau ar mažiau asmeniniam blogui, piktajai dvasiai.
Apibendrinant galėtume pasakyti, kad Murphy išeina iš Kristaus ir Bažnyčios mokymo ribų. Jo mokymas nekrikščioniškas, o gnostinis, maginis ir sinkretistinis New Age mokymas.
Kun. teol. dr. Kęstutis Dailydė
Marija parašė: 2021-06-16 18:18
Garbė Jėzui Kristui,
Ne vienoje paskaitoje, liudijime, mokyme esu girdėjusi, kad pas būrėjas, ekstrasensus ir panašius "pagalbininkus" besilankantys žmonės parsineša piktosios dvasios užkrato į namus ir į šeimą, po to šeimos nariams gali būti blogai su sveikata, tarpusavio santykiais ir pan. Noriu paklausti, ar to "užkrato" galima atsinešti ir į darbą? Nes mūsų darbovietės valgyklos darbuotoja yra nuolatinė būrėjų klientė. Ir ten dirbančios moterys nuolat serga, arba išeina iš darbo. Arba suserga jų artimieji (dėl ko turi nedarbingumą). Ar čia tik keistas sutapimas ir tereikia melsti atsivertimo malonės tai moteriai bei visam kolektyvui?
Ne vienoje paskaitoje, liudijime, mokyme esu girdėjusi, kad pas būrėjas, ekstrasensus ir panašius "pagalbininkus" besilankantys žmonės parsineša piktosios dvasios užkrato į namus ir į šeimą, po to šeimos nariams gali būti blogai su sveikata, tarpusavio santykiais ir pan. Noriu paklausti, ar to "užkrato" galima atsinešti ir į darbą? Nes mūsų darbovietės valgyklos darbuotoja yra nuolatinė būrėjų klientė. Ir ten dirbančios moterys nuolat serga, arba išeina iš darbo. Arba suserga jų artimieji (dėl ko turi nedarbingumą). Ar čia tik keistas sutapimas ir tereikia melsti atsivertimo malonės tai moteriai bei visam kolektyvui?
Atsakė: Administracija
Garbė Jėzui Kristui,
Kai kurie lengvabūdiškai nusiteikę žmonės, lankydamiesi pas ekstrasensus, ypač pas būrėjas, kurios, naudodamos kortas, praktikuoja magiją ir aiškiaregystę, ne tik patys tampa šėtoniškų kerų paveikti, bet per juos tam tikra piktojo įtaka gali pasiekti ir pažeidžiamiausius jų šeimyniškius bei kitus aplinkinius. Nors jie ir nevaikšto į būrimo salonus, bet jei yra dvasiškai drungni krikščionys, numojantys ranka į dvasinio gyvenimo ugdymą, stokoja pašvenčiamos malonės būklės ir dėl to greičiau yra piktojo atakų sužeidžiami…
Kadangi Jūsų darbovietės valgyklos darbuotoja yra nuolatinė būrėjų klientė, galbūt kai kurios su ja drauge dirbančiosios (nebendraujančios su Viešpačiu ir gal net Jį ignoruojančios) bent iš dalies dažniau suserga, nes šėtonas kaip liūtas nuolat sėlina prie Dievo apsaugos stokojančiųjų ir ieško progų juos “praryti”- visais įmanomais būdais pakenkti.
O tuos, kurie Dievu visiškai pasitiki, lydi Jo nuolatinė globa, nes jie jos su tikėjimu prašo ir gauna.
Be abejo, melsti atsivertimo malonės tai moteriai bei visam kolektyvui, užsakyti šv. Mišias; pavyzdžiui, paaukoti penktadienio pasninką bei skirti kitus panašius gerus tikėjimo darbus yra sąmoningų tikinčiųjų pasišventimas Dievui, tikint, kad jie Jo numatytu laiku pasikeis, nes gebės priimti atsivertimą, kurį jį dabar a priori atmeta.
Kun. Vytenis Vaškelis
Kai kurie lengvabūdiškai nusiteikę žmonės, lankydamiesi pas ekstrasensus, ypač pas būrėjas, kurios, naudodamos kortas, praktikuoja magiją ir aiškiaregystę, ne tik patys tampa šėtoniškų kerų paveikti, bet per juos tam tikra piktojo įtaka gali pasiekti ir pažeidžiamiausius jų šeimyniškius bei kitus aplinkinius. Nors jie ir nevaikšto į būrimo salonus, bet jei yra dvasiškai drungni krikščionys, numojantys ranka į dvasinio gyvenimo ugdymą, stokoja pašvenčiamos malonės būklės ir dėl to greičiau yra piktojo atakų sužeidžiami…
Kadangi Jūsų darbovietės valgyklos darbuotoja yra nuolatinė būrėjų klientė, galbūt kai kurios su ja drauge dirbančiosios (nebendraujančios su Viešpačiu ir gal net Jį ignoruojančios) bent iš dalies dažniau suserga, nes šėtonas kaip liūtas nuolat sėlina prie Dievo apsaugos stokojančiųjų ir ieško progų juos “praryti”- visais įmanomais būdais pakenkti.
O tuos, kurie Dievu visiškai pasitiki, lydi Jo nuolatinė globa, nes jie jos su tikėjimu prašo ir gauna.
Be abejo, melsti atsivertimo malonės tai moteriai bei visam kolektyvui, užsakyti šv. Mišias; pavyzdžiui, paaukoti penktadienio pasninką bei skirti kitus panašius gerus tikėjimo darbus yra sąmoningų tikinčiųjų pasišventimas Dievui, tikint, kad jie Jo numatytu laiku pasikeis, nes gebės priimti atsivertimą, kurį jį dabar a priori atmeta.
Kun. Vytenis Vaškelis
Andrius parašė: 2021-06-05 20:23
Garbė Jėzui Kristui,
kokiomis intencijomis reikia melstis ar užrašyti, kad aukotų mišias, kai protėviai yra užtraukę prakeikimą?
Jie prakeikinėjo vienas kitą, savo vaikus, anūkus, taip pat tikėjo burtais, juos praktikavo, užkalbėdavo rožę. Kaip pasekmė jų vaikams, anūkams, proanūkiams yra daromi burtai, jie juos veikia (įskaitant ir mane). Be to jie visi kentėjo nuo alkoholizmo.
Ir klausimas – aš pats už tai turiu melstis ar geriau mišių intencijas rašyti? O man labiau reiktų atgailauti už savo nuodėmes? Ar galiu ir už kitų artimųjų?
Labai dėkoju už būsimą atsakymą.
kokiomis intencijomis reikia melstis ar užrašyti, kad aukotų mišias, kai protėviai yra užtraukę prakeikimą?
Jie prakeikinėjo vienas kitą, savo vaikus, anūkus, taip pat tikėjo burtais, juos praktikavo, užkalbėdavo rožę. Kaip pasekmė jų vaikams, anūkams, proanūkiams yra daromi burtai, jie juos veikia (įskaitant ir mane). Be to jie visi kentėjo nuo alkoholizmo.
Ir klausimas – aš pats už tai turiu melstis ar geriau mišių intencijas rašyti? O man labiau reiktų atgailauti už savo nuodėmes? Ar galiu ir už kitų artimųjų?
Labai dėkoju už būsimą atsakymą.
Atsakė: Administracija
Garbė Jėzui Kristui!
Kas yra prakeikimas? Prakeiksmas yra veiksmas, atliktas siekiant su piktosios dvasios pagalba pakenkti kitam, kai, pavyzdžiui, norima, kad žmogus susirgtų, ištiktų kokia nors nelaimė, nesėkmė lydėtų darbe, asmeniniame gyvenime… Prakeikimai veiksmingi tik tada, kai Dievas leidžia jiems veikti. Beje, kuo tikintysis nuoširdžiau meldžiasi ir stengiasi šventėti, tuo labiau jis apsaugomas nuo galimų prakeiksmų įtakų.
Kas siunčia kitam prakeiksmus, tarsi bumerangu pats patiria demonų veikimą, nes niekada nebūna šėtono iššaukimo be padarinių.
Šis gyvenimas – mūsų išbandymų laikas, kad, po mirties, kai pateksime į amžinybę, pasirodytume, ko iš tiesų esame verti Viešpatyje. Todėl Dievas leidžia patirti ir gera, ir bloga, kad mokėtume priimti tuos neišvengiamus kentėjimus ir įvairius sunkumus, kurie mums padeda formuoti krikščionišką charakterį, o Danguje galėtų tapti nuopelnų vainiku dėl Kristaus įvykdyto Atpirkimo šlovės. Todėl tam tikrais atvejais Dievas gali leisti prakeikimo blogio poveikį patirti tiems dvasiškai drungniems krikščionims, kurie apleido maldos gyvenimą, nes ėmė remtis bei pasitikėti vien savimi, o ne Viešpačiu, kuris trokšta net kartais per įvairius dvasinius sukrėtimus klystantįjį atvesti į sveiką protą ir bendrystę su Juo… Juk tik Jis gali blogį perkeisti į gėrį.
Dažnai net neįmanoma žinoti, ar iš tiesų mūsų protėviai tapo prakeikimų aukomis, nes velnio veikimas – neregimas. Pakartoto Įstatymo knygoje Visagalis mums byloja: Viešpats, tavo Dievas, esu pavydus Dievas, skiriantis bausmę už tėvų kaltę vaikams – trečiajai ir ketvirtajai kartai tų, kurie mane atmeta, bet rodantis ištikimą meilę iki tūkstantosios kartos tiems, kurie mane myli ir laikosi mano įsakymų. Taigi blogųjų darbų padariniai sąlygoja tik trejetą ar ketvertą kartų, tačiau Dievo gailestingumas Jo ištikimiesiems kaip saulės šviesa pasiekia ateities kartas – net tūkstantį kartų!
Todėl nederėtų kritiškai kalbėti apie tuos savo protėvius, kurių asmeniškai gal net nepažinojome, bet tik girdėjome galbūt tik gandus, kad jie vienas kitą prakeikinėjo. Tikėtina, kad jei jie ir siuntė kitiems prakeiksmus, bet savo gyvenimo pabaigoje atgailojo dėl to, ir Dievas jų pasigailėjo… Todėl užsakomos šv. Mišios už minėtus tolimus giminaičius, kuriems galbūt reikia mūsų maldų skaistykloje, bus ir jiems nežemiška atgaiva, ir Dievas teiks malonių tiems, kas su atlaidumu širdyje meldžiasi už tuos, iš kurių (galimai) patyrė tam tikrų prakeikimų bėdų…
Jei žmogus savaip dar tebejaučia kažkokį prakeikimo poveikį, kuris trukdo jam ramybėje su Dievu gyventi, tegul pirmiausia prašo Jo malonės visiškai atleisti savo skriaudikams; dar nuoširdžiau už juos meldžiasi, medituoja Dievo žodį, dažniau eina sakramentinės išpažinties, priima šv. Komuniją, altruistiškai pagelbsti tiems, kai mato, kad reikia jiems pagalbos ar paprasčiausio dėmesingumo. Tada Jėzaus apsauga lydės ir jį asmeniškai…
Be abejo, jei kartais ir po Susitaikinimo sakramento malonių priėmimo (tai – egzorcizmas Nr. 1) žmogus nėra pilnai išlaisvintas iš prakeiksmų įtakų ar jų liekanų, tesikreipia ir į kunigą egzorcistą, kuris melsis išlaisvinimo maldomis, tinkamu metu būtinai įsitraukiant ir tam asmeniui, kuris prašė maldos, ir tada aplankys gili širdies ramybė, bylojanti, jog prakeikimo nuodais buvęs užnuodytas dvasinis ligonis yra dabar Jėzaus – tikrojo Egzorcisto – negrįžtamai išgydytas, palaimintas ir ant Jo Širdies delnų esantis ir pasiliekantis.
Pagarbiai
kun. Vytenis Vaškelis
Kas yra prakeikimas? Prakeiksmas yra veiksmas, atliktas siekiant su piktosios dvasios pagalba pakenkti kitam, kai, pavyzdžiui, norima, kad žmogus susirgtų, ištiktų kokia nors nelaimė, nesėkmė lydėtų darbe, asmeniniame gyvenime… Prakeikimai veiksmingi tik tada, kai Dievas leidžia jiems veikti. Beje, kuo tikintysis nuoširdžiau meldžiasi ir stengiasi šventėti, tuo labiau jis apsaugomas nuo galimų prakeiksmų įtakų.
Kas siunčia kitam prakeiksmus, tarsi bumerangu pats patiria demonų veikimą, nes niekada nebūna šėtono iššaukimo be padarinių.
Šis gyvenimas – mūsų išbandymų laikas, kad, po mirties, kai pateksime į amžinybę, pasirodytume, ko iš tiesų esame verti Viešpatyje. Todėl Dievas leidžia patirti ir gera, ir bloga, kad mokėtume priimti tuos neišvengiamus kentėjimus ir įvairius sunkumus, kurie mums padeda formuoti krikščionišką charakterį, o Danguje galėtų tapti nuopelnų vainiku dėl Kristaus įvykdyto Atpirkimo šlovės. Todėl tam tikrais atvejais Dievas gali leisti prakeikimo blogio poveikį patirti tiems dvasiškai drungniems krikščionims, kurie apleido maldos gyvenimą, nes ėmė remtis bei pasitikėti vien savimi, o ne Viešpačiu, kuris trokšta net kartais per įvairius dvasinius sukrėtimus klystantįjį atvesti į sveiką protą ir bendrystę su Juo… Juk tik Jis gali blogį perkeisti į gėrį.
Dažnai net neįmanoma žinoti, ar iš tiesų mūsų protėviai tapo prakeikimų aukomis, nes velnio veikimas – neregimas. Pakartoto Įstatymo knygoje Visagalis mums byloja: Viešpats, tavo Dievas, esu pavydus Dievas, skiriantis bausmę už tėvų kaltę vaikams – trečiajai ir ketvirtajai kartai tų, kurie mane atmeta, bet rodantis ištikimą meilę iki tūkstantosios kartos tiems, kurie mane myli ir laikosi mano įsakymų. Taigi blogųjų darbų padariniai sąlygoja tik trejetą ar ketvertą kartų, tačiau Dievo gailestingumas Jo ištikimiesiems kaip saulės šviesa pasiekia ateities kartas – net tūkstantį kartų!
Todėl nederėtų kritiškai kalbėti apie tuos savo protėvius, kurių asmeniškai gal net nepažinojome, bet tik girdėjome galbūt tik gandus, kad jie vienas kitą prakeikinėjo. Tikėtina, kad jei jie ir siuntė kitiems prakeiksmus, bet savo gyvenimo pabaigoje atgailojo dėl to, ir Dievas jų pasigailėjo… Todėl užsakomos šv. Mišios už minėtus tolimus giminaičius, kuriems galbūt reikia mūsų maldų skaistykloje, bus ir jiems nežemiška atgaiva, ir Dievas teiks malonių tiems, kas su atlaidumu širdyje meldžiasi už tuos, iš kurių (galimai) patyrė tam tikrų prakeikimų bėdų…
Jei žmogus savaip dar tebejaučia kažkokį prakeikimo poveikį, kuris trukdo jam ramybėje su Dievu gyventi, tegul pirmiausia prašo Jo malonės visiškai atleisti savo skriaudikams; dar nuoširdžiau už juos meldžiasi, medituoja Dievo žodį, dažniau eina sakramentinės išpažinties, priima šv. Komuniją, altruistiškai pagelbsti tiems, kai mato, kad reikia jiems pagalbos ar paprasčiausio dėmesingumo. Tada Jėzaus apsauga lydės ir jį asmeniškai…
Be abejo, jei kartais ir po Susitaikinimo sakramento malonių priėmimo (tai – egzorcizmas Nr. 1) žmogus nėra pilnai išlaisvintas iš prakeiksmų įtakų ar jų liekanų, tesikreipia ir į kunigą egzorcistą, kuris melsis išlaisvinimo maldomis, tinkamu metu būtinai įsitraukiant ir tam asmeniui, kuris prašė maldos, ir tada aplankys gili širdies ramybė, bylojanti, jog prakeikimo nuodais buvęs užnuodytas dvasinis ligonis yra dabar Jėzaus – tikrojo Egzorcisto – negrįžtamai išgydytas, palaimintas ir ant Jo Širdies delnų esantis ir pasiliekantis.
Pagarbiai
kun. Vytenis Vaškelis
Jana parašė: 2021-04-12 05:36
Garbė Jėzui Kristui.
Kokia jūsų nuomonė apie Semčenko ir "baznyčią gyvenimas ir ramybė"? Dukra taip susižavėjusi, kad negalima susikalbėti – kiekvieną dieną klauso jo "pamokslų" ir dainų. Aš nerimauju..
Dėkui už atsakymą
Kokia jūsų nuomonė apie Semčenko ir "baznyčią gyvenimas ir ramybė"? Dukra taip susižavėjusi, kad negalima susikalbėti – kiekvieną dieną klauso jo "pamokslų" ir dainų. Aš nerimauju..
Dėkui už atsakymą
Atsakė: Administracija
Per amžius. Amen.
Atsiprašau dėl vėluojančio atsakymo.
Neturiu pakankamai žinių apie Jūsų minimą asmenį ir šią protestantišką bendruomenę, kad galėčiau trumpai ir tiksliai atsakyti į Jūsų klausimą. Galėčiau pasidalinti pastebėjimu, jog kai žmogus įtiki, jam būdinga, kad dvasinis gyvenimas labai stipriai išryškėja ir tampa svarbiausiu, o visi iki tol dominę dalykai nueina į antrą planą… Šalia esantiems tai gali atrodyti keista ir net nenormalu, tada norisi "paprotinti" taip besielgiantį žmogų, nuo ko tik kyla konfliktai. Apsiginkluokite kantrybe ir prašykite, kad Jūsų dukra su Jumis dalintųsi tuo, ką ji randa Semčenko pamoksluose ir tose giesmėse, kad liudytų ką DIEVAS DARO IR KAIP KEIČIA JOS GYVENIMĄ… Klauskite ir klausykitės savo dukros dalijimosi. Įsiklausykite, kuo gyvena Jūsų dukra, ir tik tada pasidalinkite, kaip Jūs matote pasaulį, kas yra Dievas Jums…
Melskitės kad Dievas vestų Jus ir Jūsų šeimą.
Pagarbiai
Kun. Virgilijus Poškus
Atsiprašau dėl vėluojančio atsakymo.
Neturiu pakankamai žinių apie Jūsų minimą asmenį ir šią protestantišką bendruomenę, kad galėčiau trumpai ir tiksliai atsakyti į Jūsų klausimą. Galėčiau pasidalinti pastebėjimu, jog kai žmogus įtiki, jam būdinga, kad dvasinis gyvenimas labai stipriai išryškėja ir tampa svarbiausiu, o visi iki tol dominę dalykai nueina į antrą planą… Šalia esantiems tai gali atrodyti keista ir net nenormalu, tada norisi "paprotinti" taip besielgiantį žmogų, nuo ko tik kyla konfliktai. Apsiginkluokite kantrybe ir prašykite, kad Jūsų dukra su Jumis dalintųsi tuo, ką ji randa Semčenko pamoksluose ir tose giesmėse, kad liudytų ką DIEVAS DARO IR KAIP KEIČIA JOS GYVENIMĄ… Klauskite ir klausykitės savo dukros dalijimosi. Įsiklausykite, kuo gyvena Jūsų dukra, ir tik tada pasidalinkite, kaip Jūs matote pasaulį, kas yra Dievas Jums…
Melskitės kad Dievas vestų Jus ir Jūsų šeimą.
Pagarbiai
Kun. Virgilijus Poškus
Neringa parašė: 2021-03-04 08:29
Garbė Jėzui Kristui,
Baigdama darbus su kolega atsisveikinau "Su Dievu", jis man atgal atšovė "su velniu". Aš suprantu, kad čia galimai juokais, bet nelabai žinau kaip man į tai reaguoti – rimtai ar tiesiog pamiršt. Ar toks jo palinkėjimas man neprišauks bėdos? Kaip būtų geriausia pasielgti?
Baigdama darbus su kolega atsisveikinau "Su Dievu", jis man atgal atšovė "su velniu". Aš suprantu, kad čia galimai juokais, bet nelabai žinau kaip man į tai reaguoti – rimtai ar tiesiog pamiršt. Ar toks jo palinkėjimas man neprišauks bėdos? Kaip būtų geriausia pasielgti?
Atsakė: Administracija
Garbė Jėzui Kristui!
kai augame malonėje, Dievo Dvasia visur mus skatina daryti teisingus sprendimus. Jūsų nuostabus – „Su Dievu!“ buvo testas Jums ir Jūsų kolegai. Paminėjęs ne laiku ir ne vietoje kipšo vardą, tas žmogus Jus savaip pamokė, kad nedera barstyti savo perlų kiaulėms, kad kartais jų nesutryptų…Taip pat priminė, kad jam reikia atsivertimo bei maldos. Po tokių ištartų jo žodžių, būtų buvę gerai sau tyliai tarti: „Viešpatie, pasigailėk jo; apšviesk jo protą ir paliesk jo širdį, nes jis nežino, ką sakąs… Apsaugok ir mane nuo bet kokios blogos įtakos… Dėkoju Tau“.
Taigi niekada nebijokime iš žmogaus burnos išeinančio blogo linkėjimo, nes tai – mums priminimas, jog turime neprarasti dvasinės pusiausvyros ir žaibiškai šiais ar panašiais žodžiais mintyse atsiliepti: „Jėzau, užčiaupk to žmogelio lūpas, supurtyk jo širdį ir atvesk į sveiką protą, o mane gelbėk nuo bet kokios šėtono įtakos didžia savojo Kraujo galybe!” Tada bet koks blogio deguto lašas kaip vanduo nuo žąsies odos nutekės.
Kun. Vytenis Vaškelis
kai augame malonėje, Dievo Dvasia visur mus skatina daryti teisingus sprendimus. Jūsų nuostabus – „Su Dievu!“ buvo testas Jums ir Jūsų kolegai. Paminėjęs ne laiku ir ne vietoje kipšo vardą, tas žmogus Jus savaip pamokė, kad nedera barstyti savo perlų kiaulėms, kad kartais jų nesutryptų…Taip pat priminė, kad jam reikia atsivertimo bei maldos. Po tokių ištartų jo žodžių, būtų buvę gerai sau tyliai tarti: „Viešpatie, pasigailėk jo; apšviesk jo protą ir paliesk jo širdį, nes jis nežino, ką sakąs… Apsaugok ir mane nuo bet kokios blogos įtakos… Dėkoju Tau“.
Taigi niekada nebijokime iš žmogaus burnos išeinančio blogo linkėjimo, nes tai – mums priminimas, jog turime neprarasti dvasinės pusiausvyros ir žaibiškai šiais ar panašiais žodžiais mintyse atsiliepti: „Jėzau, užčiaupk to žmogelio lūpas, supurtyk jo širdį ir atvesk į sveiką protą, o mane gelbėk nuo bet kokios šėtono įtakos didžia savojo Kraujo galybe!” Tada bet koks blogio deguto lašas kaip vanduo nuo žąsies odos nutekės.
Kun. Vytenis Vaškelis